fredag, januari 25, 2013

TGIF...

...är en förkortning sin har följt med sen högstadiet. Den stod alltid på tavlan när man kom in på fredag morgon. Thank god its friday.
Så skönt med helg,även om man är hemma på dagarna. Idag blev det fredagsmys handling plus lite glutenfria saker. Sen hade Bell önskemål om att bada så vi packade badväskan och for iväg. De har varmare vatten på badet på fredagar och det är perfekt för en frysen badkruka som mig. Bell tränade att simma utan badpuffar men det gick inte så bra. Viljan finns där med hon är lite rädd att sjunka. Hon har alltid varit rädd för att få vatten över huvudet och det har varit svårt att tvätta hennes hår i duschen när hon var mindre.
Träffade syster där och vi for till Mcdonalds efteråt och startade vårt fredagsmys. Deras Glutenfria bröd var väl ok men inte var det lika gott som riktigt bröd.
Visst är det vackert på vintern när solen är framme och himmlen är blå. Passade på att ta lite bilder när jag var på promenad med Conjac ( min hund) för någon dag sedan.
Var förbi Rusta och hittade kuddar och pläd som jag länge trånat efter och nu var de nedsatta. Jag blev överlycklig,så de fina fick följa med hem.
Nu är godis,chips och dricka framdukat,ljusen är tänd och kvällen kan börja. Ice age 2 står på menyn.
Hoppas ni har en mysig fredag

Inga kommentarer: