måndag, januari 21, 2013

Kreta

japp då är det måndag och en ny vecka.
Vi var mycket trötta imorse och stannade kvar i sängen alldeles för länge. Tog en promenad med hunden men det var -18 grader så den blev inte lång.
Väl hemma somnade jag i soffan och vaknade med huvudvärk. Blev arg på mig själv att jag alltid är så trött och inte får för mig att göra något. Puschade på mig själv och slängde i en tvätt och började städa lillans rum.Passade på att möblera om men när jag ändå var i farten. Jag älskar att möblera om. När man inte har råd att köpa nya saker,måla väggarna är det ett bra grej att möblera om. Det känns som om man har gjort en helrenovering i rummet. Bell blev väldigt glad när hon kom hem och såg att det var städat. Nu är hon väldigt duktig att hålla sitt rum fint så ibland hjälper jag henne.

5 februari ska jag till läkaren igen.Fast en ny, hoppas jag får bättre hjälp där.
Har sedan barnsben haft problem med magen. Nu på äldre dagar har jag slopat laktos och även gluten men inget har hjälpt. Har googlat mig fram och tror stenhårt att jag har någon vajsing men sköldskörteln men läkaren säger bara att alla prover ser bra ut. Har många symptomer men alla tror väl att man är hypokondriker.

Till sommaren åker vi till Kreta och Agii Apostoli. Var där för 2 år sedan och vill tillbaka. Jättebra ställe om man har barn. God mat och trevlig folk.
.

Trevlig kväll på er

Inga kommentarer: