söndag, februari 03, 2013

Helt slut

Vilken helg.

Började med att vår fjärrkontroll åkte i golvet och vägrade starta igen. Blev tvungen att åka  och köpa en ny. Sist så fanns det bara sådana man lade mitt i mot varandra och blickade först på original fjärren sedan den nya där man ville att den skulle vara. Men min var ju trasig. Tur är att tekniken går framåt och hittade en som man kopplade in via datorn. Kanonbra. Säkert har sådana funnits länge men inget jag vetat av. Tack till den snälla säljaren på Elgiganten som tålmodigt svarade på mina frågor.

Melodifestivalen. Vad tyckte ni?
Jag satt och gäspade tills Yohio kom ut och körde sin grej. Vilken kille. Så kul att han vågar tro på sin musik o show. Jag tror han kommer gå långt i melodifestivalen.

Idag var vi och åkte pulka. Kanonhärlig dag med några minus grader och sol,blå himmel. Vi sprang i den där backen tills benen inte bar oss längre. Då myste vi med lite varm choklad. Väl hemma somnade både jag och Bell i soffan,helt utslagna.

Ny vecka imorgon. Spännande att se vad den har att erbjuda. Börjar veckan med att gå till läkaren jag.
Vad ska ni göra för kul?

X

Inga kommentarer: