måndag, februari 18, 2013

Härlig helg

Solen har visat sig hela helgen och jag har hart vårkänslor i kroppen . Att solen kan göra en så pigg.
I lördags tog vi en lång promenad vid vattnet. Det var jätteskönt och på slutet stannade vi till vid en brygga och fikade. Conjac sprang runt på isen och såg ut som att njuta fullt ut han med.
Har skaffat en ny mobil och den tar otroligt bra bilder. Den var självklart med på vår promenad.
 
Vad tyckte ni om låtarna på melodifestivalen? Jag gillade grabbarna som gick direkt till globen, bell gillade körberg och hans gäng. Hon har gått runt och sjungit den låten hela dagen
 
Nu har jag inte ätit saker med gluten i snart 3 veckor och ser en otrolig skillnad. Huden har blivit mycket bättre och min uppblåsta mage har nästan försvunnit och jag ser inte ut att vara gravid i 7 månaden längre. Känner mig piggare och fått mer energi. Jag vill göra saker igen.
Så jag kommer verkligenn fortsätta att äta glutenfritt. Det var inte så svår övergång som jag trodde det skulle bli.  Visst, när det bjuds på fika och det inte finns något utan gluten är det lite svårt men då hoppar jag över brödet och tar bara en kopp te. Det är inte värt den där gobiten när man blir så dålig efteråt.

Inga kommentarer: