torsdag, februari 07, 2013

För fort

Tycker bara dagarna flyger fram. Var det inte nyss fredag? Tycker inte om när man inte hänger med i svängarna. Vill gärna ha koll på allt och det känns inte som jag har det när veckorna bara försvinner.Snart är det midsommar..Det var ju inte längesedan Bell var bebis och snart fyller hon år och börjar 0an som jag kallar det. Min lillfia

5 månader -2007

5 år -2012
Nä får inte böla ner mig helt nu. Men blir så blödig när jag kollar tillbaka på kort och så börjar min hjärna fundera på allt och inget.Allt som varit jobbigt sen vi flyttade från Halmstad,all glädje och alla skratt som kommit efter vi flyttat "hem".
Dagarna blir aldrig tråkiga när lillfia är med.

Ikväll var det Once upon a time på kanal 5.Min absolut favvo serie. Är helt tagen av den. Den har allt som jag gillar- ögongodis, spänning,fantasi. Ni som har missat den och gillar sagorna som Snövit,Askungen,The Hook,Drömprinsen se den. Vi är inne på säsong 2 nu i Sverige.
Ibland kan jag sitta och fundera om att tänk om allt man såg i filmer verkligen hände i verkligheten.Fy vad hemskt. Jurassic park, Imse vimse spindel. Hua jag vågar inte tänka på det.

Med de i huvudet ska jag ta och lägga mig. Ingen kul natt jag lär få :)

Sov gott


Inga kommentarer: