torsdag, maj 02, 2013

Äntligen

Jag har fått jobb. Äntligen. Efter ett års letande har jag fått en heltids tjänst.  Härliga tider, fast månadslön mm helt plötsligt känns det som om det vänder.  Hoppas jag våga att det är sant. Är väldigt trött om kvällarna och det är en stor omställning att få från helt arbetslös till ett 8-17 jobb. Min träning står still, orkar helt inte. Maten har blivit sisådär denna veckan. Men den ska jag komma igång med igen om jag vill gå ner mina kg. Men vi måste komma igång med alla ändringar nu först. Bell får gå långa dagar på dagis nu men jag får inte ha dåligt samvete för hon har haft det bra hela tiden.korta dagar och sovmorgon.  Det är ju såhär det ska vara. Mamman jobbar heltid och tjänar pengar så vi kan göra saker tillsammans när vi är lediga.

Jag går lite på moln men har samtidigt inte fattat att jag har ett heltidsjobb.

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar kliva upp och även ha fredagsmys med min bästa tjej imorgon. Hon har beställt tacos och melon. Gogumman min♥

★★ sov gott ★★

Inga kommentarer: