måndag, februari 11, 2013

Måndag

Ny vecka, nya mål.

Nu har jag tagit tag i min träning, så i morse klev jag in i  gymmet med stor energi och glädje. Undra hur länge den håller i sig. Nä nu ska jag vara positiv. Jag tog det lagom lugnt till att börja med men imorgon ökar jag lite. Det kändes jättekul och jag kände mig stark.

Äntligen har jag fått den 3e och sista boken 50 nyanser av frihet av syster. Är helt tagen av dessa böcker och jag förstår varför den har blivit en sån stor hysteri överallt. Den är så bra. Men varför är den så bra då? Har ingen aning. Inte vill man ha det så där som Ana i boken lever eller vill man det? Vill man ha vissa delar eller hela grejen - ja ni fattar. 

Såg denna trailern på en fan made teaser och jag hoppas så otroligt mycket att det kommer en film och att just dessa spelar huvudpersonerna. Lär bli mycket besviken om det dyker upp andra skådespelare nu när man fastnat för vissa. Men huvudsaken det kommer en film iaf.

Nu är det dags att krypa ner för det är ju ännu en dag imorgon och jag måste försöka lära mig att kliva upp när klockan ringer. Är jätteduktig på att snozza och det är länge. Det går vara inte att kliva upp direkt. Hur ska man göra? Jag har prövat allt.Ställt klockan så jag måste kliva upp, men jag går och lägger mig igen. suck nä jag måste bli bättre på detta.

Sov gott hörrni

Inga kommentarer: